följande mail kom från Vattenfall i morse och det gäller hela snöstjärnan. Vinkelhaksvägen 21 är adressen för vår undercentral och den tjänar hela området.
följande mail kom från Vattenfall i morse och det gäller hela snöstjärnan. Vinkelhaksvägen 21 är adressen för vår undercentral och den tjänar hela området.
Har någon installerat en diskmaskin eller annan vattenburen installation ikväll den 18 december? Kontakta OMGÅENDE rörmokare i föreningen via
Hej!
vi känner till att vi saknar varmvatten. Det verkar vara en större driftstörning hos Vattenfall enligt lite googlingar. Vi avvaktar och ser vad vi får för info.
//Fia
Hej!
Nu fortsätter arbetet i undercentralen och varmvattnet stängs av 13 oktober från kl 8:00-16:00.
Med vänlig hälsning, Fia
Hej!
🫧🫧🫧 Tvättmaskin lagad!
💨💨💨 Torktumlare felanmäld! Tekniker kommer på söndag 5 oktober!
//Fia