Hej! 

För att återkoppla vad som pågår nu så meddelar vi följande;

  • Samtliga boende som är direkt berörda har blivit kontaktade personligen av styrelsen sånär som på en som vi tyvärr inte har fått tag på
  • Nyhet publicerades på hemsidan samma morgon
  • Räddningstjänsten och ordförande Fia har pratat efter det inträffade
  • Föreningen har gjort en polisanmälan över de skador som drabbat föreningens egendom såsom asfalt, laddstolpar osv
  • Föreningens försäkringsbolag är kontaktad och händelsen anmäld även dit
  • GW asfalt kommer att påbörja sitt arbete idag onsdag med att skära bort 62 kvm förstörd asfalt, asfaltera på nytt och måla om fem parkeringsplatser
  • Regeln framför parkeringsplatserna byts ut och skyltar ersätts
  • Laddstolpar kommer att installeras - tre dubbla - nu under vecka

Vi håller er fortsatt uppdaterade! 
En sak jag vill skicka med är hur otroligt fint bemötande och samarbete vi fått från samtliga vi talat med i den här tragiska händelsen! 

Med vänlig hälsning, Styrelsen genom Fia

Information om händelse på föreningens parkering

Under natten till 14 april inträffade en brand på vår parkeringsplats på Lillvägen där tre-fyra bilar skadades. Räddningstjänst och polis var snabbt på plats. Händelsen är polisanmäld och en utredning pågår.

Styrelsen har kontakt med föreningens försäkringsbolag och följer upp ärendet. Vi kommer att informera mer när vi vet mer om orsaken och eventuell påverkan på föreningens egendom.

Har du sett eller hört något i samband med händelsen? Kontakta gärna styrelsen eller polisen.

/Styrelsen genom Fia

Hej!

det har en längre tid varit väldigt fullt i kartonginsamlingen i bägge soprum. Vi utökar därför med ett kartongkärl till i vardera soprum. Det innebär något högre kostnad för hämtning varje vecka så det är fortsatt viktigt att platta till osv. 

Med vänlig hälsning, Fia 

Hej!

Äntligen vår! Vi firar med sandupptagning på våra parkeringar och gator. 


Den 1 April sopas Vinkelhaksvägen 
Den 2 April sopas Lillvägen 


I vanlig ordning parkerar ni era bilar längs med gatan som för dagen inte sopasVi informerar P-service om detta. 

Ha nu en fortsatt trevlig måndag önskar styrelsen och Assars trädgårdstjänst